Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Komtec LTD Müştəri Xidmətləri Bölümünün Əlaqə Mərkəzi təmsilçisi vəzifəsi üzrə vakasniya elan edir.
Öhdəliklər:
- Əlaqə Mərkəzinə daxil olan zəngləli qəbul etmək, şirkətin fəaliyyətinə dair sualları cavablandırmaq.
- Şirkətin fəaliyyəti ilə bağlı istək və şikayətlərin qeydiyyatını aparmaq, müvafiq bölmələrə. yönləndirmək, həll olunmasını izləmək, həlli məqsədi ilə müvafiq tədbirlər görmək.
- Təhsil: Ali, Orta-ixtisaslı
- Kompetensiyalar: hörmətçil, səbrlə dinləyə bilən, stresə davamlı, diqqətli, fikirlərini aydın izah edən, komanda ruhu yüksək olan, dürüst, cəld
- Müəyyən sahələrdə peşəkarliq (dərəcələri): Zəng mərkəzi, üz-üzə müştəri xidmətləri, qəbul şöbəsi (receptionist)
- İş təcrübəsi: 1-3 il
- Dil və İT bilikləri: Azərbaycan, rus-əla,ingilis dilləri; MS Excel, MS Outlook, Internet browser-ləri, MS Word
- Xüsusi tələblər: Danışıq və eşitmə qüsuru olmayan
CV-lər hr@komtec.az mailinə göndərilsin.
Oxşar vakansiya siyahısı:
700 — 800 ₼
İradların həlli üzrə inzibatçıKontakt Home İradların həlli üzrə inzibatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...