Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Atkins Ofis administrator / Reception vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Azərbaycan, ingilis və rus dillərini bilməlidir.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Telefon zənglərinə cavab vermək
- İşlərin nomenklatur siyahısını hazırlayır
- Şirkətə daxil olan sənədləri qəbul edir, qeydiyyatdan keçirir və struktur bölmələrinə göndərir
- Göndərilən sənədlərin qeydiyyatının aprır və yola salır
- Müdriyyət tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək
- Cəmiyyətə gələn qonaqları qarşılamaq və aidiyyatı işçilərlə görüşməsini təşkil etmək.
Tələb olunan peşə-ixtisas səviyyəsi:
- Ali təhsil;
- Microsoft Office, Internet Explorer;
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərini bilməli;
- Diqqətli, səliqəli, yenilikçi və təkmilləşdirməyə yönəlik olmalı.
Yuxarıda göstərilən tələblərə uyğun olan namizədlər öz tərcümeyi-hallarını (CV – foto şəkil ilə) hr@bwc.az elektron poçtun ünvanına göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...