Vacancy: “Receptionist”
Employer: Orca Offshore Azerbaijan
Working shifts: (5 days/week) 08:00 – 16:30
Location: Baku, Azerbaijan
Responsibilities:
- Answering screening and forwarding incoming phone calls;
- Receiving/sending and sorting daily letters/mail;
- Greeting and welcoming guests;
- Scanning/copying documents for staff;
- Archiving folders and job packages;
- Organizing the office layout and maintaining supplies of stationery and equipment;
- Other administrative tasks.
Requirements:
- Work experience as Receptionist, Front Office;
- Proficiency in Microsoft Office;
- Hands-on experience with office equipment;
- Professional attitude and appearance;
- Solid written and verbal communication skills in English and Russian;
- Excellent organizational skills;
- Multitasking and time-management skills, with the ability to prioritize tasks;
- Customer service attitude;
- University degree;
Interested candidates are requested to submit their resumes to hr@orcaoffshore.org
Please indicate the position name you are applying for and your full name in the subject line, otherwise your CV will not be considered.
Only shortlisted candidates will be contacted.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...