Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Azerconnect LLC Ön Ofislərin idarə olunması üzrə bölmə rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vakansiya haqqında
- İdarə: B2C Kommersiya
İş müddəti: Daimi
İş qrafiki: Standart
Son müraciət tarixi: 29.12.2020
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz
- Bütün Ön Ofislərdə müştəri yönümlü xidməti təmin etmək
- Müştəri rəyləri və dəyərləndirmələr əsasında xidmət səviyyəsini və səmərəliliyi mütəmadi olaraq inkişaf etdirmək
- Ön Ofislərdə müvafiq prosedur və təlimatlara əsasən yüksək səviyyəli müştəri təcrübəsini təmin etmək
- Ön Ofis hədəflərinin şirkət strategiyasına və hədəflərinə uyğunluğunu tənzimləmək
- Müvafiq fəaliyyətlərlə bağlı hesabatlar hazırlamaq
- İş prosesi və komandanın performansına nəzarət etmək
- İşçilərin inkişaf sahələrinə uyğun olaraq fərdi inkişaf planı hazırlanmasına dəstək vermək
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Ali təhsil
- Ön Ofislərin idarə olunması üzrə ən azı 5 il iş təcrübəsi
- Partnyorlarla işləmə təcrübəsi üstünlük hesab olunur
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
- Liderlik və komanda idarə etmə bacarığı
- Müştəri yönümlü
- Biznes anlayışı
- Nəticəyönümlü
- Analitika qabiliyyəti
- Ünsiyyət qurma bacarığı
- Azərbaycan və İngilis dillərini səlis bilmək (Rus dili biliyi üstünlük hesab olunur)
- Microsoft Office proqramlarını mükəmməl bilmək
Müraciət etmək üçün
CV-nizi hr@azerfon.az e-mail ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
Mövzu hissəsində “Ön Ofislərin idarə olunması üzrə bölmə rəhbəri” qeyd olunmayan müraciətlər nəzərə alınmayacaqdır.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...