Job Description:
- Manage client database (update and segmentation)
- Compile systematic reports
- Analyse database
- Create and propose various activities (loyalty programs etc.)
- Personally supervise relations with VIP clients
- Create correspondence templates (written and verbal)
- Supervise and analyse correspondence results (follow up)
Requirements:
- Basic Marketing knowledge
- Advanced analytical skills
- Advanced interpersonal and communication skills
- Client-oriented thinking
- Fluent in Azerbaijani and Russian languages (Intermediate or Advanced level of English will be an advantage)
- Advanced user of MS Office programs
- Competitive payroll
- 6-day working week
- Career development opportunity
Please send your CVs to hr@biota.az with the position title “CRM Manager” on the subject line.
Salary: 700-1000
Oxşar vakansiya siyahısı:
Aznet Technologies QSC Təcrübə Proqramı elan edir. ...
AccessBank Mikro və Aqro müştərilər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Mingəçevir filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AccessBank Müştəri Xidmətləri üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (İsmayıllı filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Port Rivoli Baku Qeydiyyatçı (Receptionist) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Ofis işləri üzrə Əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. Sağlam Ailə Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Arena Plaza Hotel & Apartments'ə Qeydiyyatçı axtarışındayıq. ...
Kontakt Home Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...