Qısa məzmun
Ə/h 400-500 AZN. British Academy Azerbaijan Ofis Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Kollektivdə işləmək qabiliyyəti olmalıdır.
İş barədə məlumat:
- Rəhbərlik tərəfindən verilən hər bir tapşırığın vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi!
- Müştərilərin gülərüz formada qarşılanması və məlumatlandırılması.
- Ofis daxili inzibati işlərin təşkili.
- Telefon danışıqlarının aparılması.
- Gələn zənglərin qəbulu və yönləndirilməsi.
- İş qrafiki həftənin 6 günü, saat 09:00-dan 18:00-dək
Namizədə tələblər:
- Yalnız xanım namizədlər!
- Ofis Meneceri vəzifəsi üzrə ən az 1 il iş təcrübəsi mütləqdir!
- Gülərüz,mehriban və pozitiv biri olmalı
- Səlis nitq qabiliyyəti olmalı
- Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı (Word, Excel, Powerpoint)
- Kollektivdə rahatlıqla işləyə bilmək
- Müəllim-tələbə-kurs münasibətlərinin koordinasiyasını həyata keçirmək
- İşə çox ciddi və məsuliyyətlə yanaşmaq
- İngilis dili və Rus dili biliklərinin olması üstünlükdür
- İşində olduqca diqqətli, ciddi, məsuliyyətli və verilən tapşırıqları vaxtında yerinə yetirmək bacarığı olmalı
- Azərbaycan dilində çox səlis (aksentsiz) danışa bilməli!
*Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini mövzu yerində “Ofis Menececer” qeyd etməklə office@britishacademy.az ünvanına göndərə bilərlər.
(Qeyd: CV-də fotosu olmayan namizədlərin cv-lərinə baxılmayacaq)
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...