Qısa məzmun
ASTexnoServis Direktor köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Yüksək ünsiyyət bacarıqları olmalıdır.
Vəzifə və öhdəliklər:
- Sənədlərin hazırlanması, Sənədlərin qeydiyyatı, şirkətə daxil olan və şirkətdən göndərilən məktubların qeydiyyatı.
- Sənədlərin nəzərdən keçirilməsi, toplanması və məzmunu barədə rəhbərliyə məlumat verilməsi;
- Sənədlərin tərcüməsi (ingilis dili və rus dili)
- İş yazışmalarının aparılması;
- Daxil olan hesabatların toplanması, nəzərdən keçirilməsi və birbaşa rəhbərə təqdim edilməsi;
- İclas protokolunun tərtibi, İclas ərzinəd ehtiyac olarsa tərçüməçilik
- Direktorun imzasına daxil olan sənədlərin qəbul edilməsi;
- Məktublar, sorğular və digər sənədlərin hazırlanması;
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, İngilis dili əla , Rus dili
- Minimum 2 il iş təcrübəsi;
- MS Word, MS Excel və MS Outlook proqramları üzrə biliklər zəruridir;
- Analitik bacarıqlar;
- Təşkilatçılıq və vaxtın düzgün idarə olunması bacarığı;
- Yüksək ünsiyyət bacarıqları.
İş şərtləri:
- İş yeri: Bakı şəhəri
- İş rejimi: 6 günlük
- Əmək haqqı: müsahibə əsasında müəyyən olunacaq.
CV-lərinizi mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, hr@astexnoservis.com elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.QEYD: Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...