Qısa məzmun
Enginet LLC Müştəri dəstək şöbəsinin baş mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Öhdəlikləri:
- Şöbənin işinin təşkili ilə bağlı prosedur və qaydaların tərtibi;
- Müştəri dəstək şöbəsinin işinin planlaşdırılmasında iştirak etmək;
- İmtina prosesinin idarə olunması, imtinalarla iş;
- Problemli müştərilərlə iş;
- Sistemin daimi monitorinqi;
- Rəhbərlik üçün aylıq və illik hesabatların hazırlanması və təqdimatı;
- Məlumatların analizi, analitik təhlili;
- Vəzifə icrası ilə bağlı digər işlər.
Namizədə verilən tələblər:
- Ali təhsil (İnformasiya texnologiyaları, tətbiqi riyaziyyat, telekommunikasiya ixtisasları üzrə);
- Marketinq/Satış/İT şöbələrində minimum 2 illik iş təcrübəsi;
- Dataları oxumaq, emal etmək bacarığı;
- MS Office proqramlarından sərbəst istifadə etmə bacarığı;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili, rus dili. İngilis dili biliyi üstünlükdür;
- Analitik düşünmə tərzinə malik olmalı;
- Ümumi alqoritm qurma bacarığı;
- Komandada işləmə bacarığı, yüksək ünsiyyət və liderlik keyfiyyətlərinə malik olmalı.
- İş qrafiki: 5 günlük, I-V günlər, saat 09:00-18:00.
Əmək haqqı: müsahibə zamanı razılaşma əsasında müəyyən ediləcək.
İş yeri: Bakı şəhəri
Müraciət qaydası: CV-nizi hr@enginet.az elektron poçt ünvanına, mövzu sahəsində vəzifə adını – “Müştəri dəstək şöbəsinin baş mütəxəssisi” yazmaqla göndərə bilərsiniz.
Oxşar vakansiya siyahısı:
We are looking for a Frontend Developer to join our dynamic and globally expanding startup. Requirements: Programming Language: Typescript Technologies: HTML5, CSS, SCSS, ...
Kontakt Home QA engineer (Keyfiyyətə nəzarət üzrə mühəndis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Kontakt Home Proqram təminatı üzrə mühəndis (Middle Backend Developer) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Azad Azərbaycan Müstəqil Teleradio Kompaniyası İT mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiyasi elan edir. ...
Kontakt Home Proqram təminatı üzrə mühəndis (Middle Backend Developer) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Kontakt Home Proqram təminatı üzrə mühəndis (Middle Backend Developer) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...