Qısa məzmun
AZ Smart LLC Texniki dəstək üzrə Mütəxəssis (Call – Centre) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Az Smart MMC müxtəlif növ ticarət və xidmət sahələri, eləcə də bank sektoruna innovativ maliyyə texnologiyaları üzrə həllər təklif edir. Az Smart MMC 2019-cu ildə Azərbaycan Respublikasının İqtisadiyyat Nazirliyi nəzdnində Dövlət Vergi Xidmətində Yeni Nəsil Nəzarət Kassa Aparatı operatoru kimi qeydiyyatdan keçmişdir.
Az Smart MMC, Azərbaycan Respublikası qanunvericiliyi ilə müəyyən edilmiş standartlara cavab verən Nəzarət Kassa Aparatları və proqram təminatı üzrə kompleks həllərini ölkə üzrə müxtəlif ticarət sektorlarına təklif edir. Bu həllər sahibkarların gündəlik işlərini daha sadə və effektiv aparılmasına dəstək olaraq, şəffaf hesabatlılıq və etibarlı sahibkarlıq prinsipləri əsasında işləməyə şərait yaradır.
Şirkətimiz İspaniya, Çin, İngiltərə, Böyük Britaniya, Rusiya və Hollandiyada nümayəndəlikləri olan və innovativ maliyyə texnlogiyalarının tətbiqi üzrə beynəlxalq layihələr həyata keçirən “E-21 Partners” holdinqi ilə əməkdaşlıq edir. “E-21 Partners” Rusiya, Qazaxıstan, Özbəkistan və Moldova kimi ölkələrdə yeni nəsil onlayn kassa aparatlarının tətbiqində geniş təcrübəyə malikdir.
Şirkətimizə, Texniki dəstək üzrə Mütəxəssis (Call – Centre) axtarılır
Vəzifəyə olan tələblər:
- Orta və ya Ali təhsil;
- Mükəmməl Azərbaycan dili biliklərinə malik olmaq;
- Rus dili terminologiya oxuyub anlamag;
- İnsanlarla düzgün ünsiyyət qura bilmək və iş bacarığının olması;
- Problemləri həll etmə bacarığı;
- Stressli və gərgin iş vəziyyətində prosesin sonunadək görülməsi;
- Nizam intizamlı, məsuliyyətli, səbrli, işində dəqiq olmağı vacib şərtdir
Vəzifə öhdəlikləri:
- Təqdim olunan müştəri bazası əsasında abunəçilərə zənglərin olunması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə, gülərüzlə və s.) ünsiyyətin qurulması;
- Müştərilərə göstəriləcək olan xidmətin gedişatının və sonlandırılmasının nəzarətdə saxlanılması və hər hansı problemli vəziyyət olduqda (gecikmə, çatışmazlıq və s.) müştəriyə dərhal məlumatın verilməsi;
- Remote control tools vasitəsi ilə müştərilərin kompyuter və cihazlara qoşulub problemləri aradan qaldırılması;
- MS Windows və Android əməliyyat sistemlərində işləmək bacarıqları;
- Kompyuterlə və android cihazlarla helpdesk iş bacarığı.
Tələblərə cavab verən namizədlər May ayının 28-dək öz CV formalarını jobs@azsmart.az elektron ünvanına təqdim etməlidirlər. Müraciət məktubunun mövzu hissəsində “Texniki dəstək üzrə Mütəxəssis (Call-Centre)” qeyd etməyiniz vacibdir.
İşəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanacaq.
Oxşar vakansiya siyahısı:
AZ Dizayn Group Kadrlar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A şirkəti Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyasını elan edir ...
Azdizayn MMC Reception vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h 400 AZN +bonus. Seylab Operator (Soyuq satis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Barkod Electronics Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...