Qısa məzmun
Ricon MMC Direktor/HR menecer köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Hr köməkçisi olaraq: Əmək qanunvericiliyi ( əsas anlayişlar), sənədləşməni bilsin
- Ofis daxili kurasiya ( verilən tapşırıqlara əsasən sürücülərin və digər işçilərin işinə nəzarət)
- İşçilərin davamiyyətinə nəzarət
- Əmək haqqı hesablamasindan məlumatı olan (təcrübəsi olmasada)
Direktor köməkçisi olaraq:
- Toplantıların təşkili və protokollaşdırılması
- Sənədlərin qaydalara və standartlara uyğun tərtibi və arxivləşdirilməsini təmin etmək
- Administrativ tapşırıqların icra olunması və ya koordinasiyası
Namizədə tələblər:
- Xanım namizədlər
- Yaş: 25-35
- Təhsil: Ali təhsil
- Təcrübə: Minimum 3 il
- Kadr kargüzarlığı haqqında biliyə malik olmalı
- Kompüter bilikləri: MS Office (Word, Excel) və 1C programında işləmək bacarığı
- İşində məsuliyyətli və dəqiq olmalı
- Əmək haqqı: 600-700 AZN
- Dil bilikləri: Rus dili
- İş qrafiki: 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək
Xanım namizəd
Maraqlanan şəxslər CV formalarını mövzu yerində “Ofis menecer” qeyd edərək hr@ricon.az ünvanına göndərsinlər xahiş edirəm
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...