Duties:
- Build and manage client databases (updates and segmentation)
- Compile and communicate periodical performance reports
- Create and propose various loyalty activities
- Liaison with digital marketing and call center
- Supervise and analyze automated marketing campaigns
Requirements:
- Basic Marketing knowledge
- Advanced analytical skills
- Advanced interpersonal and communication skills
- Client-oriented thinking
- Fluent in Azerbaijani and Russian languages (Intermediate or Advanced level of English is an advantage)
- Advanced user of MS Office programs (Excel is priority)
- Experience with CRM-oriented software
- Competitive payroll
- 5-day working week
- Career development opportunity
Please send your CVs to hr@biota.az with the position title “CRM Manager” on the subject line
Oxşar vakansiya siyahısı:
500 — 601 ₼
SMM mütəxəssisKepro Estetik Klinika SMM mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Aparıcı Rəqəmsal Analitika Mütəxəssisi (Senior Digital Analytics Specialist)
Azərbaycan Hava Yolları QSC Aparıcı Rəqəmsal Analitika Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1200 — 1500 ₼
Məhsul üzrə menecerKontakt Home Məhsul üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1000₼
Sosial Media MütəxəssisiRam Solutions MMC Sosial Media Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edur. ...