Qısa məzmun
Ə/h 500-700 AZN. BSC Consulting & Outsourcing Company Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Namizədə dair tələblər:
- İş təcrübəsi 1-3 il
- Azərbaycan, ingilis və rus dillərini yüksək səviyyədə bilməli
- Punktuallıq;
- Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq , intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı;
- Ofis programlarında işləmə bacarığı;
- Təşkilati bacarıqları, ünsiyyətcil və danışıq aparmaq bacarığı;
- Vəzifələrin icrası üçün çalışqan olmaq;
- Komanda daxilində işləmək bacarığı;
İş barədə məlumat:
- Rəhbərin tapşırığı əsasında işlərin yönləndirilməsi və icrasına nəzarət;
- Kargüzarlıq işinin yüksək səviyyədə təşkili və aparılması;
- Kargüzarlıq və ofis daxili işlər;
- Görüşlərin təşkili;
- E-mail və telefon zənglərinin cavablandırılması
- İş günləri 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-dək
- Yaş : 23-30;
- Əmək haqqı: 500-700 AZN
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini hr@bsc-group.az elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Ofis Meneceri” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...