Qısa məzmun
Ə/h 300-500 AZN. Smart Audit Qeydiyyat məsələləri üzrə köməkçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.Ali təhsil arzuolunandır.
Vəzifə funksiyaları:
- Öz bacarıqları daxilində Meneceri tərəfindən qoyulmuş hədəflərə çatmaq, həmçinin Şirkətin qarşıya qoyduğu məqsədlərə nail olmaq üçün daim çalışmaq;
- İnzibati işləri, sənəd dövriyyəsini təşkil etmək, kargüzarlığın müvafiq qaydada həyata keçirilməsinə nəzarət etmək;
- Meneceri tərəfindən tapşırılmış digər vəzifələri yerinə yetirmək;
- Menecerinə vaxtaşırı hesabatların təqdim edilməsi;
- Şirkət işçiləri ilə müxtəlif məsələlər üzrə yazılı və şifahi məsləhətləşmə, hüquqi sənədlərin tərtib edilməsində köməyin göstərilməsi;
- Bütün fəaliyyətini Şirkətin siyasət və prosedurlarına uyğun şəkildə həyata keçirmək;
Vəzifə ilə bağlı tələblər:
- Ali təhsil arzuolunandır;
- B kateqoriylı sürücülük vəsiqəsinin olması arzuolunandır;
- Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı;
- Məlumatların məxfiliyini qoruyub saxlamaq bacarığı;
- Gündəlik deadline-lara ciddi riayət;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Dürüst, stresədavamlı, məsuliyyətli.
- Müstəqil işləmək bacarığı,
- Azərbaycan dilində mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı, İngilis və rus dillərini bilmə arzuediləndir.
Universiteti yeni bitirmiş və iş təcrübəsi olmayan namizədlər də müraciət edə bilərlər.
Cinsi: Kişi
İş yeri : Cəfər Cabbarlı 609, Globus Center 12-ci mərtəbə;
İş günləri – həftədə 5 gün, 09:00-dan 18:00-dək;
Əmək haqqı: 300-500 AZN
Göstərilən vəzifə üzrə maraqlanan namizədlərdən mövzu hissəsində “Qeydiyyat məsələləri üzrə köməkçi” yazmaqla bu elektron poçt ünvanına CV göndərmələri xahiş olunur: turana.asadova@smartaudit.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...