Qısa məzmun
Ə/h 400 AZN. BOA Agency Şəxsi Assistent vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı olacaqdır.
Vakansiya haqqında məlumat:
Özünə və peşəkar qabiliyyətlərinə güvənən, davamlı fərdi inkişafa can atan, ən əsası isə BOA Agency komandasının bir üzvü olmaq istəyən namizədlər müraciət edə bilərlər.
Vəzifə üzrə tələblər.
- Fərdi və komanda ilə işləmək bacarığı
- Ünsiyyət və müşahidə bacarığı
- Səviyyəli şifahi və yazılı nitq qabiliyyəti
- Təşəbbüskarlıq və təşkilatçılıq bacarıqları
- Dəqiq və sürətli işləmə bacarığı
- Analitik bacarıqlar və geniş dünya görüşü
- Azərbaycan sərbəst danışmaq, Rus və İngilis dillərini arzu olunandır
- Microsoft Office proqramları üzrə biliklər
- Analoji sahədə 2 illik iş təcrübəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Lazımi sorğu məlumatının operativ axtarışı
- İşgüzar görüşlərin və iclasların təşkili
- Kargüzarlıq işinin təşkili
- Verilən tapşırıqların icrası və bu barədə hesabat verilməsi
- Direktorun gündəlik tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi
- Nəqliyyatın və qonaqların yerləşdirilməsinin sifarişi
- Prosedur/ administrativ sistemlərin həyata keçirilməsi və idarə edilməsi
- Personal ilə əməkdaşlıq
- Müxtəlif məktubların və hesabatların hazırlanması
İş şəraiti:
- Əlverişli iş mühitində çalışmaq imkanı;
- Yüksək şəxsi və peşəkar keyfiyyətlərə malik komandanın bir üzvü olmaq;
- Müvafiq sahədə potensialınızı reallaşdırmaq imkanı;
- Əmək müqaviləsi.
- Əmək Haqqı: 400 azn
- İş qrafiki-tam
- İstirahət günü-həftədə 2 gün
- İş saatları I-V saat 09:00-dan 18:00-a qədər
Maraqlanan şəxslər öz CV-lərini office@boa.az elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Mövzu qrafasında mütləq vəzifənin adı yazılmalıdır.
Ünvan: Nəsimi rayonu, 4 mkr.,Mir Cəlal küç.36 D
Oxşar vakansiya siyahısı:
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...