Qısa məzmun
BSC Consulting & Outsourcing Company Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Namizədə dair tələblər:
- İş təcrübəsi 1-3 il
- Azərbaycan dili səlist, ingilis və rus dilləri arzu olunandır.
- Punktuallıq;
- Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq , intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı;
- Ofis programlarında işləmə bacarığı;
- Təşkilati bacarıqları, ünsiyyətcil və danışıq aparmaq bacarığı;
- Vəzifələrin icrası üçün çalışqan olmaq;
- Komanda daxilində işləmək bacarığı;
- Yaş : 23-30;
İş barədə məlumat:
- Rəhbərin tapşırığı əsasında işlərin yönləndirilməsi və icrasına nəzarət;
- Kargüzarlıq işinin yüksək səviyyədə təşkili və aparılması;
- Kargüzarlıq və ofis daxili işlər;
- Görüşlərin təşkili;
- E-mail və telefon zənglərinin cavablandırılması
- İşçiləri dəftərxana ləvazimatı ilə və işə lazımlı mebellərlə təmin edilməsini.
- Şirkətin mebel inventarı ilə təmin edilməsi, onların qorunması və vaxtında təmir olunmasına nəzarətin edilməsini.
- İş vaxtı: I-V günlər 09:00 – 18:00, VI- 09:00-13:00-
- Əmək haqqı: 450-500 AZN
- Ünvan: Bakı şəh., Fikrət Əmirov 10 küçəsi.
Qeyd: Biz BSC MMC olaraq Kreativ, effektiv və yüksək potensialı olan əməkdaşları şirkətimizə cəlb etməkdən məmnunluq hissi duyuruq.Peşəkar dünyaya ilk addımlarını atanlara dəstək göstərməyi və uyğun şərait yaratmağı özümüzə borc bilirik.
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini hr@bsc-group.az elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Ofis Meneceri” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...