Qısa məzmun
British Centre IELTS müəllimi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Yaxşı danışıq nitqi olmalıdır.
İş barədə məlumat:
- IELTS müəllimi olaraq, British Centre – ingilis dili mərkəzinin bir hissəsini təşkil edirsiniz və IELTS tələbələrinin təhsil müvəffəqiyyətindən birgə məsuliyyət daşıyırsınız. Tələbələrin
- IELTS imtahanına hazırlaşmasına kömək edən təhsil, interaktiv və dinamik dərslər hazırlayaraq və çatdıraraq Tələbələrin öyrənməsinə töhfə verirsiniz. Siz, digər müəllimlərlə birlikdə
- Tələbəyə dörd əsas dil bacarıqlarını inkişaf etdirmək üçün kifayət qədər fürsət verildiyinə və İELTS -dən yüksək bal əldə etməsi üçün kurs boyunca onlara rəhbərlik etdiyinizə zəmanət verirsiniz
- Tələbələrə təhsillərində irəlilədikcə motivasiya, rəy və sağlam təhsil məsləhətləri verməkdən məsuliyətlisiniz. IELTS müəllimi xidmət menecerinə və baş IELTS müəlliminə hesabat verir
- Onlarla həftəlik və ya iki həftəlik görüşlər keçirəcəksiniz və sizdən davam edən təlim və bacarıqların inkişafı seminarlarına qatılmaq istənilə bilər
- İş yeri: British Centre, C. Cabbarlı küç 44, Caspian Plaza I/7-ci mərtəbə
- İş qrafiki: həftədə 3 və ya 6 iş günü saat 10:00-dan 19:00-a kimi
Hörmətli namizədlər CV-nizi “subject” bölməsində “IELTS müəllimi” yazaraq hr@britishcentre.az e-poçt ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.
Sualınız yaranarsa bizimlə əlaqə saxlamağınız xahiş olunur.
012 310 08 94
Namizədə tələblər:
- Ən azı 2 il İngilis dili müəllimi kimi müəllimlik təcrübəsi. IELTS müəllimlik təcrübəsi arzuolunandır
- İngilis dilinin qrammatik təhlili haqqında müstəsna anlayış.
- IELTS imtahanı haqqında bəzi biliklər arzuolunandır
- Əsas kompüter proqramlarından istifadə bacarığı və yeni İT sistemlərinə tez uyğunlaşma
- Kursun böyüməsini və müvəffəqiyyətini təmin etmək üçün bir komandanın tərkibində və funksional olaraq səmərəli işləməyi bacarmaq
Oxşar vakansiya siyahısı:
English Instructor (Teacher)
Full-time / Part-time English Instructor (Teacher) London School of Azerbaijan London School of Azerbaijan is currently seeking a motivated and highly qualified Russian ...