Qısa məzmun
TAİS İKF Çağrı mərkəzi mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Tələblərimiz:
- Ali təhsil
- Müvafiq sahə üzrə minimum 1-3 il iş təcrübəsi
- Azərbaycan və rus dillərində yüksək səviyyədə bilik
- Microsoft office proqramlarında işləmə bacarığı
- Aydın və səlis nitq
- Fikrini düzgün şəkildə izahetmə qabiliyyəti
- Səbrli və məsuliyyətli
Əsas öhdəliklər:
- Vaxtlı-vaxtında böyük həcmdə daxil olan və gedən zənglərin idarə edilməsi;
- Müştərilərə məhsul və xidmətlər barədə məlumatın təqdim edilməsi;
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrini dinləmək və ya müvafiq şəxsə yönəltmək;
- Yeni müştərilər haqda məlumatın sistemə daxil edilməsi və müştəri haqda mövcud məlumatın yenilənməsi;
- Zənglər haqqında hesabatların hazırlanması;
- Marketinq araşdırmaları məqsədi ilə zənglərin edilməsi;
- Müştərilərin potensial tələblərinin aşkar edilməsi, yəni, müştərinin sorğusuna əsasən ona məhsulların və ya xidmətlərin təklif edilməsi;
- Toplanmış müştəri bazası ilə qarşılıqlı əlaqələrin qorunub saxlanması;
- Müştərilərin yeni xidmət və ya aksiyalar haqqında məlumatlandırılması;
- Rəhbərlik tərəfindən daxil olan tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Oxşar vakansiya siyahısı:
600₼
Kadrlar üzrə mütəxəssisAZ Dizayn Group Kadrlar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis
Mətanət A şirkəti Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyasını elan edir ...
Resepşn
Azdizayn MMC Reception vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400₼
Operator (Soyuq satis)Ə/h 400 AZN +bonus. Seylab Operator (Soyuq satis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
Barkod Electronics Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...