Qısa məzmun
ATA PACK MMC İxrac əməliyyatları üzrə menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İş barədə məlumat:
- Xarici tərəfdaşlarla bağlanmış müqavilələr üzrə fəaliyyət
- Şirkətin ixrac potensialı üzrə xarici bazar iştirakçıları ilə sıx əməkdaşlıq etmək
- Şirkətin məhsullarının təqdimatı
- Yeni müştərilərin axtarışı, potensial müştərilərin müəyyənləşdirilməsi və onlarla əlaqələrin yaradılması
- Xarici ezamiyyətlərdə şirkəti təmsil etmək
- İş vaxtı 6/1, 9-18-dək
- Nahar və servis şirkət tərəfindən təmin olunur
- Əmək haqqı 1500 manat
Namizədə tələblər:
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə 1-3 il iş təcrübəsi;
- Dil bilikləri: İngilis və rus dillərində peşəkar yazmaq və danışmaq Əsas Şərtdir!
- Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı,
- Yüksək səviyyədə görüşlərin,danışıqların aparılması üzrə bacarıqlar
- Xarici şirkətlərdə işləmiş namizədlərin olması arzuolunandır,
- Satış sahəsində təcrübəsi olanlara üstünlük verilir,
- İdarəetmə qabiliyyəti
- İşi planlamaq bacarığı
- Strateji düşüncə bacarığı
- Nəticə yönümlülük
- Əlaqə qurmaq bacarığı
- Aktiv dinləmə bacarığı
- Müştərinin etibarını qazanmaq qabiliyyəti
- Danışıqların idarə etmə qabiliyyəti
- İş həyatında məsuliyyətli, ciddi, işə davamiyyətli və komandada işləmək bacarığı,
Oxşar vakansiya siyahısı:
Satıcı -məsləhətçi
Adore mağazalar şəbəkəi Satıcı məsləhətçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Xəzinədar
ADORE kompani Xəzinədar vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satıcı
Ofisait Mağazalar Şəbəkəsi Satıcı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ekspeditor / Satış Təmsilçisi
Ofisait Mağazalar Şəbəkəsi Ekspeditor / Satış Təmsilçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
600 — 1100 ₼
Satış MütəxəssisiÇinici şirkəti Satış Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Parfümeriya üzrə satış təmsilçisi
AzeriMed LLC Parfümeriya üzrə satış təmsilçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satış təmsilçisi
ASADZADESANAN MMC Satış təmsilçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Satıcı
İnci Group Of Commpanies Satıcı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...