Qısa məzmun
Ə/h 300-400 AZN. RASHMED MMC Ofis assistenti vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Kargüzarlıq işlərinin icrasını da bacarmalıdır.
İş barədə məlumat:
- Firmanın fəaliyyəti: Tibbi avadanlıq və ləvazimatların idxalı, fərdi və korporativ satışının həyata keçirilməsi, endoskopik cihazların servisinin təqdim edilməsi.
Ünvan: Həsən bəy Zərdabi küç, 78. (Dövlət Sosial Müdafiə Fondunun yanı)
Əmək funksiyası:
- Yerli və xarici tərəfdaşlarla yazışmaların aparılması
- Müraciətlərin yazılı və ya şifahi cavablandırılması
- Məhsul kataloqlarının hazırlanması
- Sosial şəbəkələrdə məhsulların reklamı və sosial şəbəkələr üzərindən sualların cavablandırılması
- Firmanın daxili proqram təminatında malların kataloqlarına uyğun təsvirlərin yerləşdirilməsi, qaimələrin işlənməsi
- Şablon formalardan istifadə etməklə yerli və xarici tərəfdaşlarla müqavilə formalarının tərtib edilməsi
- Kargüzarlıq işlərinin icrası
- Müraciət və məktubların aidiyyəti orqanlara təqdim edilməsi (nadir hallarda)
- İş qrafiki: 10:00-dan 18:00-dək, altı günlük iş həftəsi
- Vəd edirik: Əmək müqaviləsi, gərgin lakin stressdən uzaq iş mühiti, əməkdaşlıq etdiyimiz klinikada həkim və laborator müayinə qiymətlərində müəyyən güzəştlər (ailə üzvləri daxil).
- Əmək haqqı: 350-400 manat (NET)
Namizədə tələblər:
- Təhsil səviyyəsi: Bakalavr
- Dil bilikləri: İngilis dili – pre-intermediate, Rus dili –yaxşı (anlama)
Word, Excel, PowerPoint – çətin olmayan tapşırıqların öhdəsindən gələ biləcək səviyyədə - Arzu olunan xüsusiyyətlər: Dürüstlük, Məsuliyyət, Peşəkarlıq, Şifahi özünüifadə, Təşəbbüskarlıq, Qonaqpərvərlik
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...