Requirements:
- High level of written and verbal English, and Azerbaijani language skills (Russian is preferable)
- Excellent knowledge of Microsoft Office programs
- High level of social and interpersonal skills
- Only female candidates are required
Job description:
- Assign and monitor clerical and secretarial functions
- Organize office operations and procedures
- Control correspondences, e-mails and calls
- Liaise with other agencies, organizations and groups
Work Schedule:
- Monday – Friday: 8:30 – 17:30
- Saturday : 10.00 – 16.00
The company will provide transportation. Interested candidates are welcome to send their CVs to hr-cv@grandmotors.az by indicating “Office manager” in the subject line of the letter.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...