Qısa məzmun
v
İş barədə məlumat:
- Daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə, gülərüzlə və s.) ünsiyyətin qurulması;
- Fikrini düzgün şəkildə izahetmə qabiliyyəti;
- Gün ərzində daxil olan zənglərin qeydiyyatının aparılması;
- Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı,təyinat üzrə yönəldirmək;
- Ofis daxili işlərin təşkili;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Namizədə tələblər:
- Təhsil: Ali (bakalavr)
- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini əla səviyyədə bilməli;
- Aydın və səlis nitq bacarığı;
- Müvafiq sahədə iş təcrübəsi arzuolunandır (call center, satış və müştəri xidmətləri sahəsində olanlara üstünlük verilir);
- Kompüter bilikləri – MS Office (Microsoft Word, Microsoft Excel,) MS Outlook proqramlarından və İnternet resurslarından sərbəst isifadə bacarıqları;
- İşə planlı yanaşmaq bacarığı;
- Yüksək dinləmə, ünsiyyət və izahetmə qabiliyyəti;
- Xanım namizədlərə üztünlük verilir.
İş qrafiki:
- 09:00-18:00; (Bazar ertəsi – Cümə)
- Uyğun olan namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Çağrı mərkəzi üzrə operator” qeyd etməklə hr@titan.az mailinə göndərməyinizi xahiş edirik.
Oxşar vakansiya siyahısı:
700 — 800 ₼
İradların həlli üzrə inzibatçıKontakt Home İradların həlli üzrə inzibatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...