Qısa məzmun
“RDC” MMC “Şəxsi köməkçi” vakansiyası elan edilir.
Öhdəliklər:
- Sənəd dövriyyəsinə nəzarət;
- Görüşlərin və iclasların təyini və təşkili;
- Görüş və iclas protokollarının hazırlanması;
- Tapşırıqların icrasına mütəmmadi nəzarətin həyata keçirilməsi.
- Əmək haqqı: 700 AZN
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan, Rus və İngilis dilləri üzrə mükəmməl bilməli;
- Microsoft Office proqramlarında işləmə bacarığı
Kollektivlə işləmək bacarığı və yüksək təşkilatçılıq;
- Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqların vaxtında və operativ qaydada idarəetməsi;
- Sərbəst ünsiyyət qurma və təqdimetmə bacarığının yüksək olması.
Maraqlanan və uyğun namizədlərin CV-lərini tamilla.aghamaliyeva@rdc.az ünvanına mövzu hissəsində “Şəxsi köməkçi” qeyd etməklə yönləndirmələri xahiş olunur. Nəzərinizə çatdırmaq istəyirik ki, yalnız tələblərə uyğun olan namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
+994 51 229 55 44
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...