Requirements:
- Age 25 – 35 y.o;
- Higher education;
- Ability to organize work;
- Knowledge of the spare parts market;
- Excellent knowledge of Azerbaijani, Russian and English languages is preferable;
- Technical knowledge: in MS Office programs (Word, Excel, etc.)
- At least 1 year of experience in the sale of spare parts.
Duties:
- Preparation of orders for spare parts;
- Negotiations with manufacturers on the supply of spare parts and accessories;
- Ordering spare parts and accessories from manufacturers;
- Preparation of analyzes on spare parts;
- Regular contact with the spare parts warehouse;
- Preparation of reports for management.
Working conditions:
- Documentation in accordance with the Labor Code of the Republic of Azerbaijan.
- Work will be 6 days a week (shortened working day on Saturday).
- Salary: 600 Manats.
Candidates can send their CVs to email address.
Mənbə: jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
İnsan resursları üzrə mütəxəssis
HR Team MMC İnsan resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İnsan Resursları üzrə Biznes Tərafdaş
OBA marketlər şəbəkəsi İnsan Resursları üzrə Biznes Tərafdaş vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İnsan Resursları şöbəsi rəhbəri
Saloğlu İnsan Resursları şöbəsi rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1200 — 1500 ₼
Direktor köməkçisiRAM Holding Direktor köməkçisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
800 — 1000 ₼
İnsan resursları üzrə mütəxəssisSuper Toys İnsan resursları üzrə mütəxəssis üzrə vakansiya elan edir. ...