Requirements:
- Age 25 – 35 y.o;
- Higher education;
- Ability to organize work;
- Knowledge of the spare parts market;
- Excellent knowledge of Azerbaijani, Russian and English languages is preferable;
- Technical knowledge: in MS Office programs (Word, Excel, etc.)
- At least 1 year of experience in the sale of spare parts.
Duties:
- Preparation of orders for spare parts;
- Negotiations with manufacturers on the supply of spare parts and accessories;
- Ordering spare parts and accessories from manufacturers;
- Preparation of analyzes on spare parts;
- Regular contact with the spare parts warehouse;
- Preparation of reports for management.
Working conditions:
- Documentation in accordance with the Labor Code of the Republic of Azerbaijan.
- Work will be 6 days a week (shortened working day on Saturday).
- Salary: 600 Manats.
Candidates can send their CVs to email address.
Mənbə: jobsearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...