- Experience in Working with incoming/outgoing documents , receiving of incoming outgoing Phone Calls ,
- Experience in office management , documentation , basics of ,TQM , HR /CRM (preferable )
- Excellent Language Skills : (English /Azeri /Russian ) written spoken
- Experience as office Manager Minimum 1-2 years (highly preferable )
- Education : Finished Higher Education .
- Timings : Mon-FRO 9:00 -18:00
- Salary as per the interview results .
Send CV s.yousuf@globalinklogistics.com under Ref # OFM
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...