Qısa məzmun
Unibank Kommersiya Bankı İstifadəçilərə texniki yardım şöbəsinin mütəxəssisi (Helpdesk Specialist) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Təsvir:
- İstifadəçilərə texniki dəstəyin göstərilməsi;
- İstifadəçilər tərəfindən gələn sorğuların və zənglərin vaxtında cavablandırılması;
- Kompyuterlərin təmiri, ƏS və proqram təminatlarının yazılması;
- İş prosesində yarana biləcək problemlərin araşdırılması və həll yollarının tapılması.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan və Rus dillərini əla səviyyədə, ingilis dilini orta səviyyədə (sənədlərn oxunması) bilməli;
- İstifadəçilərə Texniki Dəstək üzrə iş Təcrübəsi;
- Kollektivdə işləmək bacarığı;
- Bank sahəsi üzrə biliklərin olması arzuolunandır.
Tələb olunan texniki biliklər:
- Basic Knowledge of local-area networks (LANs);
- Basic Knowledge and administration of servers running Microsoft Windows 2008-2016 (Domain, AD, DHCP, DNS);
- Knowledge of operating systems Windows 7, 8,10;
- Knowledge of Microsoft Office applications;
- Knowledge of Microsoft Exchange (Office365 and other);
- Customer Support (Help Desk);
- Support for the operation of computers;
- Support for the operation of peripheral devices (Printers, MFPs, scanners).
Link: https://qlor.me/l1gfujkt
Oxşar vakansiya siyahısı:
We are looking for a Frontend Developer to join our dynamic and globally expanding startup. Requirements: Programming Language: Typescript Technologies: HTML5, CSS, SCSS, ...
Kontakt Home QA engineer (Keyfiyyətə nəzarət üzrə mühəndis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Kontakt Home Proqram təminatı üzrə mühəndis (Middle Backend Developer) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Azad Azərbaycan Müstəqil Teleradio Kompaniyası İT mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiyasi elan edir. ...
Kontakt Home Proqram təminatı üzrə mühəndis (Middle Backend Developer) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Kontakt Home Proqram təminatı üzrə mühəndis (Middle Backend Developer) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...