Qısa məzmun
Caspian Tech QSC şirkəti Texniki dəstək və zəng mərkəzi mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
İşin təsviri:
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
- Sistem üzrə zənglərin qeydiyyatının aparılması;
- Dillerlərin texniki problemlərin sürətli və dəqiq həllini təmin etmək;
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şöbəyə yönləndirilməsi.
- Diller və müştərilərdən/oyunçulardan müraciət olunan platform forması ilə bağlı problemləri telefon vasitəsi ilə həll etmək, lazım olduqda isə həll edilməsi üçün müvafiq platforma ilə texniki mütəxəssisə yönləndirmək;
İş şəraiti:
- İstirahət günləri: həftədə 2 dəfə
- İş saatı: Növbəli iş rejimi (gecə 00:00-dək)
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Excelldə sərbəst işləmək qabiliyyəti
- Səlis Azərbaycan biliyi;
- Zəng mərkəzi üzrə 2-3 il iş təcürübəsi
- Rus dili və İngilis dili biliyi (arzuolunandır)
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
- Xoş səs tonu;
- Məsuliyyətlilik və inkişafa meyillilik;
- Stresə davamlılıq;
- Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı.
- İşi sonuna çatdırmaq (koordinasiya edilməsi)
Mənbə: JobSearch.az
Oxşar vakansiya siyahısı:
Optik məsləhətçi
Focus Optika Optik məsləhətçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri
Kontakt Home Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...