RESPONSIBILITIES
- Receiving visitors at the front desk by greeting, welcoming, directing and announcing them appropriately
- Answering screening and forwarding incoming phone calls
- Receiving and sorting daily mail
- Maintain office security by following safety procedures and controlling access via the reception desk (monitor logbook, issue visitor badges)
- Order front office supplies and keep inventory of stock
- Update calendars and schedule meetings
- Keep updated records of office expenses and costs
- Perform other clerical receptionist duties such as filing, photocopying, transcribing and faxing
EXPERIENCE:
- At least 2 years of work experience in Administration department
- Fluent English, Azerbaijani and Russian,
- Computer Skills: Word, Excel, Power-point, Outlook etc.
COMPUTER KNOWLEDGE:
- MS Office: Excel, Word, Power Point, Outlook
If your candidacy meets the above requirements, please send your CV to hr@affa.az, indicating the name of the position.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Aznet Technologies QSC Təcrübə Proqramı elan edir. ...
AccessBank Mikro və Aqro müştərilər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Mingəçevir filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AccessBank Müştəri Xidmətləri üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (İsmayıllı filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Port Rivoli Baku Qeydiyyatçı (Receptionist) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Ofis işləri üzrə Əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. Sağlam Ailə Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Arena Plaza Hotel & Apartments'ə Qeydiyyatçı axtarışındayıq. ...
Kontakt Home Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...