İcraçı katib
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Müraciət üçün linkə daxil olun: https://fa-emfh-saasfaprod1.fa.ocs.oraclecloud.com/hcmUI/CandidateExperience/en/sites/CX_1007/job/313/?utm_medium=jobshare

Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on nature of the work you will be able to work from office and from home
Deadline to apply: 31/05/ 2022

Your responsibilities as Executive Secretary:

  • Assist in establishing Executive Management Committees’ charters and annual work plans, jointly with Legal team
  • Provide executive secretarial support for Executive Management Committees (hereinafter, Committees)
  • Ensure meetings take place in accordance with annual work plan
  • Prepare committee materials/presentations, set up agendas, organize and attend the Committee meetings
  • Coordinate with internal and external stakeholders, providing prompt and customer-focused service
  • Prepare, document and retain the minutes, briefs and protocols
  • Prepare and provide periodic reports on implementation of Committees’ annual work plan
  • Provide storage and archive of proper filings and records, including those of a confidential and sensitive nature
  • Provide ad-hoc management reporting when requested, prepare group presentation
  • Liaison (coordination, registration and tracking of queries) between group Companies and Holding, provide administrative support for Executive Management members
  • Execute Superior’s verbal and written instructions and assignments

Position requirements:

  • Higher education in Economics or relative fields; Business Administration (MBA is an advantage)
  • Two years of experience in executive secretarial jobs or similar administrative roles
  • Fluent knowledge of Azerbaijani and English languages; Good knowledge of Russian will be an advantage
  • Advanced user of MS Office (in particular MS Project, MS Excel, MS Visio andMS Power Point)
  • Strong written and verbal communication skills
  • Excellent communicator
  • Strong and other visualization / presentation tools knowledge
  • Detailed oriented, high organizational and planning abilities
  • High analytical skills
  • Time management skills
  • Leadership and facilitating skills
  • Knowledge and skills in administrative fields
  • Responsible attitude to work
  • Able to deal with multi-tasking
  • Result-oriented
  • Able to work with a high degree of flexibility and initiatives

Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz
Son müraciət tarixi: 31/05/ 2022

İcraçı katib olaraq Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Hüquq Komandası ilə birgə İcraedici İdarəetmə Komitələrinin nizamnamələrinin və illik iş planlarının yaradılmasına köməklik göstərilməsi
  • İcraedici İdarəetmə Komitələrinə (bundan sonra Komitələr) icraçı katiblik dəstəyinin təmin edilməsi
  • İllik iş planına uyğun olaraq iclasların keçirilməsinin təmin edilməsi
  • Komitənin materiallarını/təqdimatlarının hazırlanması, gündəliyin tərtib edilməsi, Komitənin iclaslarının təşkil edilməsi və orada iştirak edilməsi
  • Operativ və müştəri yönümlü xidmət göstərərək daxili və xarici maraqlı tərəflərlə əlaqə yaradılması
  • İcmalları, brifinqləri və protokolları hazırlamaq, sənədləşdirmək və saxlamaq
  • Komitələrin illik iş planının icrasına dair dövri hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
  • Məxfi və həssas xarakterli olanlar da daxil olmaqla korporativ sənədlərin və qeydlərin saxlanılmasının və arxivləşdirilməsinin təmin edilməsi
  • Tələb olunduqda xüsusi idarəetmə hesabatının təqdim edilməsi, qrup təqdimatlarının hazırlanması
  • Qrup şirkətləri və holdinq arasında əlaqə yaradılması (sorğuların əlaqələndirilməsi, qeydiyyatı və izlənilməsi), İcraçı Rəhbərlik üzvlərinə inzibati dəstək göstərilməsi
  • Üst rəhbərin şifahi və yazılı göstəriş və tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi

Vəzifənin tələbləri:

  • İqtisadiyyat və ya əlaqəli sahədə Ali təhsil; Biznes İdarəedilməsi (MBA üstünlükdür)
  • İcraçı katiblik və ya oxşar administrativ peşələrdə iki il iş təcrübəsi
  • Azərbaycan və ingilis dilləri üzrə səlis bilik; Rus dili üzrə yaxşı bilik üstünlükdür
  • MS Office proqramlarının üstün səviyyədə istifadəçisi olmaq (xüsusilə MS Project, MS Excel, MS Visio və MS Power Point)
  • Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları
  • Mükəmməl ünsiyyət bacarıqları
  • Güclü Powerpoint  və digər vizuallaşdırmaq / təqdimat alətləri üzrə biliklər
  • Detal yönümlü, yüksək səviyyədə təşkiletmə və planlama bacarıqları
  • Yüksək təhliletmə bacarığı
  • Vaxtın idarəedilməsi bacarığı
  • Liderlik və  asanlaşdırma bacarıqları
  • Administrativ sahədə bilik və bacarıqlar
  • İşə məsuliyyətli yanaşma
  • Eyni anda bir neçə tapşırığı yerinə yetirə bilmə
  • Nəticə yönümlü
  • Yüksək dərəcədə çevikliklə işləyə bilən  və təşəbbüslər irəli sürə bilən

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Oxşar vakansiya siyahısı:

Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis

Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Azərbaycan Dəmir Yolları QSC

18.11.2024 -

Direktor assistenti

Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...

Mətanət A

14.11.2024 - Bakı

İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti

Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Xalq Bank

01.11.2024 - Bakı