Ofis Meneceri
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

AMO Group Ofis Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Gələn zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək,şirkətin yenilənmiş telefon siyahısını saxlamaq;
  • Rəhbərliyin tapşırıqlarını operativ və məsuliyyətli şəkildə icra etmək;
  • E-mail və yazışmaların həyata keçirilməsi, ümumi mailə gələn e-maillərin cavablandırılması;
  • Bütün elektron sənədlərin düzgün şəkildə alınmasını və yerləşdirilməsini təmin etmək;
  • Ofisə gələn qonaqları qarşılanması, yönləndirilməsi, onları qəbul edəcək şəxsləri məlumatlandırmaq və bütün qonaqlara onların təyinatı ilə bağlı hər hansı gecikmə və ya problem barəsində bildirmək;
  • Bütün qonaqlara xüsusi diqqətlə yanaşmaq və onlara yüksək keyfiyyətli xidmət, diqqət və yardımının göstərilməsini təşkil etmək;
  • Sənədlərin tamlığına, sənəd dövriyyəsinə nəzarət, düzgün təsnifləşdirilməsi, çeşidlənməsi, qeydə alınması və düzgün arxivləşdirilməsini təmin etmək;
  • Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı, aidiyyatı üzrə yönləndirilməsi, poçt və ya kuryerlə göndərilməsi;
  • İşlərin prosedur və təlimatlara uyğun təşkil edərək icra etmək;
  • Daxil və xaric olan informasiyanın konfedensiallığının qorunması;
  • Ofis üçün tələb olunan ləvazimatların təmin edilməsi üçün müvafiq şirkətlərlə əlaqə saxlamalı və bütün dəftərxana ləvazimatları və zəruri avadanlıqlarla təmin etməli;
  • Şirkətlə bağlı daxil olan informasiyanın qeydə alınması və vaxtında təyinatı üzrə həmin informasiyanın çatdırılması;
  • Ofisdaxili inzibati işlər və ofisin təmizliyinə nəzarət;
  • Bütün elektron sənədlərin düzgün və asanlıqla alınmasını təmin etmək, gündəlik tələb olunan sənədlərin çap və ya skan olması

Tələblər:

  • Ali təhsil
  • Xanım namizəd tələb olunur
  • Azərbaycan , rus və ingilis dilləri yüksək səviyyədə olmalı
  • Yüksək ünsiyyət qurma və komandada işləmək bacarığı
  • MS Office (MS Excel, MS Word, MS Outlook) proqramlarından sərbəst istifadə qabiliyyəti
  • İş təcrübəsi minimum 3 il
  • Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq , intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı;
  • Təşkilati bacarıqlar, ünsiyyətcil və danışıq aparmaq bacarığı;
  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında müəyyən olunacaq
  • İş qrafiki : 5 günlük
  • İş vaxtı: 9:00 – 18:00

Maraqlnan namizədlər CV-lərini e-mail ünvanına mövzu hissəsinə “Ofis meneceri” qeyd edərək göndərə bilərsiniz.

Oxşar vakansiya siyahısı:

İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti

Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Xalq Bank

01.11.2024 - Bakı

600₼
Direktor assistenti

Dərs Evi Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Dərs Evi

09.10.2024 - Bakı