Qısa məzmun
A – Group Insurance Company İT üzrə texniki dəstək İşçisi (Helpdesk officer) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Kompüter şəbəkələrində yaranmış nasazlıqların aradan qaldırılması;
- Noutbuk, kompüter, printer və şəbəkə avadanlıqları daxil olmaqla bütün cihazların quraşdırılması və proqram təminatlarının yüklənməsi,yaranan problemlərin aradan qaldırılması;
- Əməliyyat sistemlərinin yazılması.
Tələblər:
- Müvafiq ali təhsil, aidiyyatı sahədə hər hansı sertifikatı olanlara üstünlük verilir;
- İT sahəsində 2 ildən artıq iş təcrübəsi
- Windows 10 ƏS-nin quraşdırılması və sazlanması üzrə geniş biliklər və iş təcrübəsi;
- Əməliyyat sistemlərini yazmaq bacarığı, nasazlıqların axtarışı üzrə bacarıqlar;
- Şəbəkə üzrə başlanğıc biliklər;
- Azərbaycan və rus dillərində sərbəst ünsiyyət qurma bacarığı, İngilis dili minimal danışıq bilikləri, texniki sənədlərin oxunması və tərcüməsi;
- Ölkədaxili ezamiyyələrə getmək imkanı;
- Diqqətlilikz, icraedicilik, stresə davamlılıq
- Güclü ünsiyyət qurma bacarığı;
- Üzərinə məsuliyyət götürmək, müstəqil və komanda daxilində işləmək bacarığı
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər CV formasını 10 iyun 2022-ci il tarixinədək Mövzu/Subject hissəsində “İT texniki dəstək İşçisi (Helpdesk officer)” qeyd edərək elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
We are looking for a Frontend Developer to join our dynamic and globally expanding startup. Requirements: Programming Language: Typescript Technologies: HTML5, CSS, SCSS, ...
Kontakt Home QA engineer (Keyfiyyətə nəzarət üzrə mühəndis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Kontakt Home Proqram təminatı üzrə mühəndis (Middle Backend Developer) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Azad Azərbaycan Müstəqil Teleradio Kompaniyası İT mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiyasi elan edir. ...
Kontakt Home Proqram təminatı üzrə mühəndis (Middle Backend Developer) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Kontakt Home Proqram təminatı üzrə mühəndis (Middle Backend Developer) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...