İş barədə məlumat:
- Çağrı mərkəzinə daxil olan bütün zəngləri operativ şəkildə cavablandırmaq;
- Müəssisənin xidmətləri haqqında müştəriləri düzgün məlumatlandırmaq;
- Sifarişi qeydə alaraq, icrasını izləmək;
- Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyələrini dinləyib müvafiq struktura yönəltmək;
Vəzifəyə dair tələblər:
- Azərbaycan dilini mükəmməl səviyyədə bilməli;
- Nitqi aydın və səlis olmalı;
- Fikrini düzgün şəkildə izah edə bilmək qabiliyyəti olmalı;
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- MS Office proqramlarını bilməli;
- karqo sahəsində təcrübə arzuolunandır
Qeyd olunan vakansiyaya uyğun olan namizədlər mövzu yerində “Çağrı mərkəzi operatoru ” qeyd etməklə CV göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Operator/CallCenter
Ven Group Operator/CallCenter vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
600₼
Kadrlar üzrə mütəxəssisAZ Dizayn Group Kadrlar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis
Mətanət A şirkəti Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyasını elan edir ...
Resepşn
Azdizayn MMC Reception vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400₼
Operator (Soyuq satis)Ə/h 400 AZN +bonus. Seylab Operator (Soyuq satis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
Barkod Electronics Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...