Responsibilities:
- Support all administrative duties in the office
- Perform receptionist duties: greet visitors, and answer and direct phone calls
- Receive and sort incoming mail and deliveries, and manage outgoing mail
- Assist with office layout planning and office moves, and with managing and maintaining IT infrastructure
- Manage office supplies inventory and place orders as necessary
- Provide other administrative support as necessary, including scheduling group meetings, maintaining calendars, doing research, and creating reportsand etc.
Qualifications for Receptionist:
- Candidates : Female 22-26
- Bachelor’s degree in business administration, communications, or a related field
- 2-5 years of work experience in an administrative/office management role
- Must have exceptional attention to detail
- Strong organizational and time management skills, and ability to priotitize
- Excellent communication and interpersonal skills
- Strong problem-solving skills and analytical abilities
- Must be proficient with Microsoft Office and Google products
- Good written and spoken English, excellent Azerbaijani, communications skills of Russian.
5/7 – 09.00-18.00.
Salary 500 azn.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Operator/CallCenter
Ven Group Operator/CallCenter vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
600₼
Kadrlar üzrə mütəxəssisAZ Dizayn Group Kadrlar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis
Mətanət A şirkəti Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyasını elan edir ...
Resepşn
Azdizayn MMC Reception vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400₼
Operator (Soyuq satis)Ə/h 400 AZN +bonus. Seylab Operator (Soyuq satis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
Barkod Electronics Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...