Fərdi müştərilər üçün çağrı mərkəzi üzrə operatoru
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Aztelekom Fərdi müştərilər üçün çağrı mərkəzi üzrə operatoru vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Fərdi müştərilərə dəstək üçün çağrı mərkəzi sektorunun operatoru, fəaliyətini “Satış və Xidmət” prosesi eyni zamanda Azərbaycan Respublikasının Qanunvericiliyinə əsasən və yenilikləri nəzarə almaqla  aparımalıdır;
  • Yetkinlikləri və səlahiyyətləri çərçivəsində yeni (öz sahasinə aid) Qayda, Prosses, Prosedur, Daxili normativ aktların tərtibatında və mövcüdların təkmilləşdirilməsində  iştirak etməlidir;
  • Fərdi müştərilərə dəstək üzrə çağrı sektorunun Operatorunun əsas öhdəliyi Çağrı Mərkəzinə müraciət edən  müştərilərə müvafiq standartlara uyğun xidmət verməkdən  ibarətdir;
  • Mövcud müştərilərə yeni xidmət və məhsulların təklif etməlidir,
  • Fərdi müştərilərə dəstək üzrə çağrı sektorunun Operatoru ,Çağrı Mərkəzinə müraciət edən müştərilərin xidmətlə bağlı yaranmış problemlərini qeydə almalı,müvafiq programlardan istifadə yolu ilə texniki göstəricilərini yoxlamalı və abunəçiyə məlumat verməli, əgər həlli mümkün olmadıqda aidiyyəti departament və şöbələrə yazılı (şifahi) məlumat təqdim etməlidir,
  • Müştərı axının qarşısını almaq üçün təkliflər irəli sürməlidir;
  • Müştərilərin şəxsi məlumatı ilə bağlı ciddi məxfiliyə riayət etməlidir;
  • Departamentinin digər struktur  bölmələrilə  qarşılıqlı fəaliyyət göstərməlidir;
  • Birbaşa rəhbərin yazılı və şifahi tapşırıqlarını yerinə yetirməlidir.

Kvalifikasiya üzrə tələblər:

  • Orta ixtisas / ilk peşə  təhsilli (ali təhsil arzuolunandır);
  • Müştəri Xidmətləri sahəsində 1 il əmək stajı arzuolunandır;
  • Azərbaycan dilini mükəmməl bilməlidır, (Rus və İngilis dili arzuolunandır;)
  • Peşəkar ünsiyyət psixologiyasını bilməlidir;
  • Stressə davamlı olmalıdır;
  • İnsanları inandırmaq vasitələri bilməlidir;
  • Müştərini diqqət mərkəzində saxlamalıdır;
  • Kompyuter bacarıqlarına dair tələblər: MS Office və Outlook programlarını bilməlidir;
  • Əməyin mühafizəsi və yanğın təhlükəsizliyi üzrə qaydaları;
  • Korporativ İdarəetmə sisteminin əsaslarını və Korporativ Mədəniyyətin əsaslarını bilməlidir.

Bacarıq və keyfiyyətlər:

  • Stresə davamlı
  • Mükəmməl ünsiyyət bacarığına malik olmalı
  • Çevik olmalı
  • Təşəbbüskar olmalı
  • Komandada işləmə qabiliyyəti olmalı

Müvafiq tələblərə uyğun olan namizədlər CV-lərini mövzu hissəsində Fərdi müştərilər üçün çağrı mərkəzi üzrə operator vakansiya adını qeyd etməklə elektron ünvanına göndərə bilərlər.

Oxşar vakansiya siyahısı:

500₼
Qeydiyyatçı

1st Fitness” mərkəzinə Qeydiyyatçı tələb olunur ...

1st Fitness

18.11.2024 - Bakı

600₼
Kadrlar üzrə mütəxəssis

AZ Dizayn Group Kadrlar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

AZ Dizayn Group

15.11.2024 - Bakı

Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis

Mətanət A şirkəti Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyasını elan edir ...

Mətanət A

14.11.2024 - Bakı

Resepşn

Azdizayn MMC Reception vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

AZ Dizayn Group

14.11.2024 - Bakı

400₼
Operator (Soyuq satis)

Ə/h 400 AZN +bonus. Seylab Operator (Soyuq satis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Seylab

07.11.2024 - Bakı

600₼
Reception

Azdizayn MMC Reception vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

AZ Dizayn Group

30.10.2024 - Bakı

600 — 800 ₼
Resepşn

Port Rivoli Baku otelinin gecə növbəsinə Receptionist axtarır. ...

Port Rivoli Baku

28.10.2024 - Bakı

600₼
Operator

Aznet Technologies QSC - Operator Vəzifəsi üzrə Təcrübə Proqramı elan edir. ...

Aznet Technologies

23.10.2024 - Bakı

500 — 600 ₼
Receptionist

ADORE Kompani MMC Receptionist vakansiyasını elan edir. ...

ADORE Kompani MMC

22.10.2024 - Bakı

Çağrı mərkəzi üzrə operator

Barkod Electronics Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Baku Digital MMC

03.10.2024 - Bakı