Requirement:
- Previous work experience in similar role or administrative support
- Ability to represent company and to handle professionally employees’ and visitors’ requests
- University diploma in any discipline, preferably in languages
- Upper Intermediate or higher level of English
- Advanced user of Microsoft Office programs.
- Shall demonstrate ability of working under time pressure
- Good understanding of business ethics
Job Responsibilities include:
- To answer incoming calls and handle incoming correspondence
- To administer company security program
- To welcome guests and provide initial HSE inductions
- To help with office tasks as copying, filing, translating, ordering and etc.
- To handle international correspondence.
Work condition:
- Normal working week: Mon- Fri (from 09:00 till 18:00)
- Job place is company base at Salyan highway. Shuttle bus service is available.
- Competitive package in line with candidates work experience
Interested applicants shall send following documents till Sep 01 (end of the date). Please indicate “Receptionist” in the title of your email.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...