Qısa məzmun
Ateshgah Sigorta Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Əsas vəzifə öhdəlikləri:
- Sığorta məhsulları haqda məlumatların verilməsi
- Sığorta polislərinin yazılması
- Məlumatın rəsmiləşdirilməsi, uçotu və hesabatı
- Sənəd dövriyyəsinin aparılması
- Ofis işinin təşkili
Seçim meyarları:
- Yaş: 22-30
- Təhsil: Ali
- Sadə riyazi biliklər (hesablama, faiz)
- Kompüter biliyi: MS Office proqramları
- Dillər: Azərbaycan – əla ; rus – əla mütləqdir
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Ünsiyyət qabiliyyəti
- Prezentabellik
- Stressə davamllıq
- Komandada işləmək bacarığı
- Problem həllinə yönəlik
- Danışıqlar aparmaq qabiliyyəti
İş şərtləri:
- İş vaxtı: 9:00-18:00
- İş qrafiki: 5/2 (Şənbə və Bazar günləri qeyri iş günüdür)
- Əmək haqqı: 450 AZN sınaq müddətində (3 ay) sonra 500 AZN
- İş yeri: filialların birində, ofis daxili işdir
- Əmək müqaviləsi bağlanılır
Maraqlananlar öz CV formalarını e-mail ünvanına göndərə bilər (məktubun mövzu bölməsində, vakansiyanın adını qeyd etmək mütləqdir )
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...