Key responsibilities:
- Answer phone calls and manage the spa’s schedule
- Manage guests’ records
- Explain spa services to guests
- Track equipment and supplies
- Keep other employees informed of guests’ needs
Requirements:
- Work experience as a Receptionist in the Hospitality industry
- High level of written and verbal business Azeri, Russian and English
- High level of social and interpersonal skills
- Highly developed organizational skills
Benefits:
- Chance of co-working with well experienced team from worldwide famous hotel brands;
- Opportunity to participate in training & development programs;
- Maximum discount opportunities at hotels & other respective properties;
- Career opportunities in different industrial enterprises under PMD Group management;
- Duty meal;
- Shared accommodation;
- Staff shuttle bus;
Interested candidates are requested to submit their CV by specifying the Job Title in the subject line.
Only shortlisted candidates will be contacted.
The deadline for application is October 15, 2022
Oxşar vakansiya siyahısı:
600₼
Kadrlar üzrə mütəxəssisAZ Dizayn Group Kadrlar üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis
Mətanət A şirkəti Sənədləşmə üzrə kiçik mütəxəssis vakansiyasını elan edir ...
Resepşn
Azdizayn MMC Reception vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
400₼
Operator (Soyuq satis)Ə/h 400 AZN +bonus. Seylab Operator (Soyuq satis) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Çağrı mərkəzi üzrə operator
Barkod Electronics Çağrı mərkəzi üzrə operator vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...