Qısa məzmun
Invest AZ QSC Arxiv işçisi / Kargüzar vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Namizədə tələblər:
- Təhsil : Ali təhsil;
- İş stajı : müvafiq sahədə ən azı 2-3 il;
- Dil biliyi: Azərbaycan dili;
- Yaş həddi: 25-40 .
Cəhətlər:
- MS Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilməli;
- Kargüzarlıq haqqında yüksək səviyyədə biliyə malik olmalı;
- Dəqiq, nizam-intizamlı və məsuliyyətli olmalı.
Əsas vəzifələr:
- Gündəlik kargüzarlıq və sənədləşmə işlərin yerinə yetirilməsi;
- Sənədləşmə işlərinin mövcud qanunvericiliyə uyğun aparılması;
- Arxiv işinin təşkili və idarə edilməsi;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında və düzgün şəkildə yerinə yetirilməsi;
- Müvafiq reyestr və hesabatlarının hazırlanması.
- İş saatları: 09:00-18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00- 14:00;
- İstirahət günləri: Altı, Bazar;
- Tibbi sığorta;
- AR Əmək Məcəlləsi-nə uyğun sənədləşmə;
- Nahar şirkət tərəfindən təqdim edilir.
- Diqqət: CV “Kargüzar” başlığı altında göndərilməlidir.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...