The main duties of the successful candidate will be:
- Answer telephone calls and transfer calls to appropriate staff;
- To provide general administrative and secretarial services at reception;
- Arrange appointments for callers or for people working in the Company;
- Oversee the use of the fax machine, photocopier and other office equipment;
- Perform administrative tasks like typing, filing, photocopying and binding;
- Maintain telephone and staff location lists;
- Answer general enquiries about the organization;
- Keep reception area tidy.
Minimum requirements:
- Advanced language level (Azerbaijani, English and Russian);
- Related experience;
- Verbal and written communication skills;
- Stress tolerance;
- Attention to details;
- Excellent computer skills;
- Perfect organization skills.
Interested candidates may send resumes indicating the title of the applied position.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Aznet Technologies QSC Təcrübə Proqramı elan edir. ...
AccessBank Mikro və Aqro müştərilər üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (Mingəçevir filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AccessBank Müştəri Xidmətləri üzrə kiçik mütəxəssis/mütəxəssis/aparıcı mütəxəssis (İsmayıllı filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Port Rivoli Baku Qeydiyyatçı (Receptionist) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
AzəriMed QSC Ofis işləri üzrə Əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Ə/h razılaşma yolu ilə. Sağlam Ailə Qeydiyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Arena Plaza Hotel & Apartments'ə Qeydiyyatçı axtarışındayıq. ...
Kontakt Home Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...