Qısa məzmun
C.Q PARTNERS MMC Ofis meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Öhdəliklər:
- Partnyorlarla müqavilələrin imzalanmasına inzibati dəstək;
- Tender nəticələrinin arxivləşdirilməsi;
- Ofisdaxili inzibati işlər
- Daxil olan və göndərilən məktubların qeydiyyat jurnalına daxil edilməsi
- Əməkdaşların korporativ nömrələrlə təmin edilməsi və mobil operatorlarla əməkdaşlığın operativliyini təmin etmək üçün bütün əməliyyatların həyata keçirilməsi
- Müxtəlif sənədlərin sürətini çıxarılması və çap olunması
- Ofisin təmizliyinə nəzarət
- Müxtəlif şöbələrdən gələn ehtiyyacların qəbul edilməsi və sifarişi
- Daxil olan telefon zənglərin cavablandırılması və yönəldilməsi
- Birbaşa rəhbərliyin tapşırıqlarının yerinə yetirilməsi
Tələblər:
- Ali təhsil;
- İş təcrübəsi – 6 aydan çox;
- Azərbaycan və rus dillərini bilməli;
- Dürüstlük və məsuliyyətlilik kimi xüsusiyyətlərə malik olmalı;
- Konfidensial məlumatlarla işləmək bacarığı;
- Stressə davamlılıq
İş şəraiti:
- AR Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
- Həftədə 5 iş günü.
- Əmək haqqı: 400-500 manat
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...