Qısa məzmun
GROW Audit and Consulting Ofis menecer vəzifəsi vakansiya elan edir.
İş barədə məlumat:
- Şirkətin sənəd dövriyyəsinə nəzarət olunması (məktublar,sənədlər və digər.)
- Telefon zənglərinin aparılması və aidiyyati şöbələrə yönləndirilməsi.
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını və digər administrativ işləri vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi.
Tələblər:
- Orta, ali, natamam ali
- İş təcrübəsi: min. 1 il
- Yaş aralığı: 20-40 yaş
- Cinsi: Qadın
- Azərbaycan və rus dillərini bilmək vacibdir.
- Microsoft Office proqramlarını yaxşı səviyyədə bilmək.
- Punktual, məsuliyyətli, dəqiq və insanlarla təzyiq altında işləmək bacarığı olmalıdır.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...