Ofis menecer
vakansiya — 2024

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

İş barədə məlumat:

  • Şirkətə daxil olan zənglərin cavablandırılması və yönləndirilməsi;
  • Məktubların, daxili yazılan sənədlərin qeydiyyatı, şirkətə daxil olan və şirkətdən göndərilən sənədlərin qeydiyyatı;
  • Ofis ləvazimatlarının sifariş edilməsi və siyahı ilə yoxlanılıb, təhvil götürülməsi;
  • Ofisə gələn qonaqların və müştərilərin qarşılanması və yönləndirilməsi;
  • Rəhbərliyin verdiyi tapşırıqları vaxtında yerinə yetirilməsi;
  • İclas və görüşlərin təşkili;
  • Kargüzarlıq işlərinin (sənədləşmənin) aparılması;

Tələblər:

  • Yüksək səviyyədə nitq qabiliyyəti;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus, İngilis dili;
  • Kompüter bilikləri: MS Office, Microsoft Excel
  • Təhsil : Ali
  • İş təcrübəsi : 1 ildən 3 ilə qədər
  • Yaş : 20 – 30
  • Cins : Qadın

İş qrafiki: 1-5 günlər 08:45-dən-17:45 dək.

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlərdən mövzu yerində “Ofis meneceri” qeyd edərək öz CV-lərini cabc@cabc global.com göndərməyi xahiş olunur.

Oxşar vakansiya siyahısı:

Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis

Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Azərbaycan Dəmir Yolları QSC

18.11.2024 -

Direktor assistenti

Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...

Mətanət A

14.11.2024 - Bakı

İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti

Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Xalq Bank

01.11.2024 - Bakı