Qısa məzmun
Leznik & Co Ofis menecer vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Namizədin öhdəlikləri:
- Şirkət haqqında məlumatların qəbulunu və ötürülməsini təmin etmək (telefon, poçt, sosial şəbəkələr və birbaşa müştəri ilə ünsiyyət).
- Telefon zənglərinə cavab vermək;
- Müştəri müraciətlərini qeydiyyat etmək;
- Sorğudan asılı olaraq müştəriləri yönləndirmək;
- Valideynlərlə əlaqə saxlamaq və onlara test nəticələri, ev tapşırıqları, davamiyyət və gecikmə haqqında məlumatlar vermək;
- Rəhbərliyin tələb etdiyi dövri hesabatlar hazırlamaq;
- Üst rəhbərlik tərəfindən təsdiq edilmiş şirkətin daxili qaydalarına və prosedurlarına riayət etmək.
Tələblər:
- Ali təhsil;
- Azərbaycan və Rus dillərini sərbəst bilmək və qrammatik düzgün yazının olması;
- Satış bacarığı;
- Aktiv, məsuliyyətli, stressə davamlı, işində dəqiq, ünsiyyətcil;
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları;
- Sorğuların operativ cavablandırılması və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Zamanın idarə olunması və ünsiyyət bacarıqları;
- Stressə davamlılıq.
Təqdim etdiyimiz iş şərtləri:
- Ofisdə individual iş yeri;
- Stabil, gecikməyən əmək haqqı;
- Mütəmadi təlimlər;
- Professional karyera inkişafı üçün mükəmməl perspektiv;
- İş qrafiki: 6 günlük iş rejimi
- I – V günlər 10:00 – 18:00 aralığında (nahar və istirahət fasiləsi də daxil olmaqla), şənbə günləri isə 9:00 – 14:00 aralığı;
- Əmək haqqı razılaşdırma ilə təyin edilir.
Uyğun namizədlər CV-lərini mail ünvanına göndərə bilərlər.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...