Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. Alyans Ofis Meneceri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Nahar və nəqliyyat şirkət tərəfindən təmin olunur.
İşin təsviri:
- Müəssisəyə daxil olan və çıxan sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı və aidiyyəti şəxslərə, şöbələrə çatdırılması;
- Kənar təşkilatlara, müəssisələrə göndərilən məktubların və iclasların protokollarının tərtib olunması;
- Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması və aidiyyəti şəxslərə yönləndirilməsi;
- Rəhbərliyə və yanına gələn qonaqlara çay servisinin təşkili.
Namizədə olan tələblər:
- Ali təhsil ;
- Ən az 1 il iş təcrubəsi;
- MS Office proqramlarını bilməli;
- Azərbaycan, rus və ingilis dilləri – yaxşı səviyyədə;
- Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
- Kollektivlə işləmə bacarığı.
İş şərtləri:
- İş yeri: Sumqayıt şəhəri
- İş rejimi: 5 günlük 08:30-17:30
- Əmək haqqı: müsahibə əsasında müəyyən olunacaq.
- Nahar və nəqliyyat şirkət tərəfindən təmin olunur.
Uyğun namizədlərin öz CV-lərini mövzu hissəsinə “Ofis meneceri” yazmaqla hr@alyans.az elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Direktor assistenti
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib – referenti
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...