Qısa məzmun
Aztelekom MMC Brend və reklam sekt unun müdiri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Təsvir
- Uzun və qısa müddətli strategiyaların formalaşdırılması
- Brend tanıtımlığı üçün uyğun strategiya və qaydaların yaradılması və icrası
- Marka aktivliyi, road map planlarının hazırlanması və icrası
- İllik marketinq büdcəsinin hazırlanması və büdcəyə nəzarət edilməsi
- Şirkət üçün yeni marketinq imkanlarının, kanallarının müəyyənləşdirilməsi və reklam təşəbbüslərinin həyata keçirilməsi
- Yeni məhsul buraxılışı üzrə kommunikasiyanın idarə edilməsi
- Kommunikasiya materiallarının tələb olunan zamanda yaradılıb təqdim edilməsinin idarə edilməsi
- Brend strategiyasına uyğun kommunikasiya kanallarının aktivləşdirilməsi və təqdim olunan məlumatın aktuallığının, ardıcıllığının təmin edilməsi
- Kampaniyaların effektivliyinin ölçülməsi və hədəflərin təyin edilməsi
- Satışın artırılması üçün komandaya dəstək və uyğun rəqəmsal strategiyaların qurulması, satışların artırılması üzrə aktivliklərin idarə edilməsi
- Brendə məxsus kommunikasiya kanallarının (rəqəmsal,OOH və digər) idarə edilməsi
- Məlumatların brend qaydalarına uyğun olmasının və hər yerdə eyni üslubda təqdim olunmasının idarə edilməsi
- İstənilən nəticələrə nail olmaq üçün agentliklər, tərəfdaşlar, daxili maraqlı tərəflərlə səmərəli əməkdaşlıq edilməsi
- Komandanın idarə edilməsi
- Daxili tərəfdaşlar/rəhbərlik üçün marketinq təqdimatlarının hazırlanması
- Daxili sorğu göndərən bölmələrin lazımi dizayn və digər materiallarla təmin edilməsi
Tələblər
- Brend və ya reklam işi sahəsində ən azı 4 il iş təcrübəsi (Telekommunikasiya və reklam agentliyi üzrə iş təcrübəsi üstünlük hesab olunur)
- Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilməlidir (rus dilini bilməsi arzu olunandır)
- MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook) proqramları üzrə biliklər
- Şifahi və yazılı ünsiyyət bacarığı
- Komanda işi
- Analitik düşüncə və qərar vermə bacarığı
- Planlaşdırma və təşkilatçılıq bacarığı
- Vaxtın düzgün idarə olunması bacarığı
- Eyni vaxtda müxtəlif tapşırıqları yerinə yetirmə qabiliyyəti
- Tapşırıqların idarə olunması üzrə alət və proqramlardan istifadə (məs, Trelo);
- Böyük müştəri bazası ilə işləmə bacarığı
- Partnyorlar ilə əməkdaşlıq etmə bacarığı
- Təşəbbüskarlıq və yaradıcılıq
- Yeni trendlərdən xəbərdar olmaq
- Rəqəmsal reklamların idarə edilməsi üçün sahə üzrə biliklər
Oxşar vakansiya siyahısı:
500 — 601 ₼
SMM mütəxəssisKepro Estetik Klinika SMM mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Aparıcı Rəqəmsal Analitika Mütəxəssisi (Senior Digital Analytics Specialist)
Azərbaycan Hava Yolları QSC Aparıcı Rəqəmsal Analitika Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1200 — 1500 ₼
Məhsul üzrə menecerKontakt Home Məhsul üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
1000₼
Sosial Media MütəxəssisiRam Solutions MMC Sosial Media Mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edur. ...