Qısa məzmun
189 Taxi şirkəti Çağrı mərkəzi üzrə Keyfiyyətə nəzarət mütəxəssisi vakansiyasını elan edir.
Tələblər:
- – Ali təhsil
- – Azərbaycan, rus dilləri-səlis, ingilis dili- arzuolunandır
- – Düzgün formalaşmış şifahi və yazılı nitq
- – Bu sahədə və ya Çağrı Mərkəzində / müştəri xidmətləri sahəsində iş təcrübəsi vacibdir
Vəzifə öhdəlikləri:
- -Çağrı Mərkəzi işçilərinin iş keyfiyyətinin monitorinqi
- -Çağrı Mərkəzi işçilərinin iş keyfiyyətini artırmaq üçün təlimlərin keçirilməsi
- -Çağrı mərkəzi əməkdaşları üçün şifahi və yazılı imtahan suallarının hazırlanması
- -Çağrı mərkəzi əməkdaşları üçün imtahanların keçirilməsi və nəticəyə görə qiymətləndirilməsi
- -Müştərilər tərəfindən təqdim olunan şikayətlərə baxılması,onların araşdırılması və buna əsasən müvafiq tədbirlərin görülməsi
- -Rəhbərliyə aylıq hesabatların təqdim edilməsi
Biz nə təklif edirik?
- Şəhər mərkəzində iş yeri
- Peşəkar inkişaf üçün imkanlar
- Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarına əsasən müəyyən ediləcək
Yuxarıda göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər mövzu hissəsində “Keyfiyyətə nəzarət üzrə mütəxəssis” yazıb hr@taxibaku.az elektron ünvanına CV göndərə bilərlər
Oxşar vakansiya siyahısı:
Optik məsləhətçi
Focus Optika Optik məsləhətçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri
Kontakt Home Müştəri məmnuniyyəti üzrə qrup rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...