Qısa məzmun
BSC Consulting & Outsourcing Company Ofis Menecer (Köməkçi) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir
Namizədə dair tələblər:
- İş təcrübəsi 1-3 il
- Azərbaycan və rus dili səlist, ingilis dili arzuolunandır.
- Punktuallıq;
- Səliqəli xarici görünüş, nəzakətli danışıq , intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmalı;
- Ofis programlarında işləmə bacarığı;
- Təşkilati bacarıqları, ünsiyyətcil və danışıq aparmaq bacarığı;
- Vəzifələrin icrası üçün çalışqan olmaq;
- Komanda daxilində işləmək bacarığı;
- Yaş : 23-30;
İş barədə məlumat:
- Rəhbərin tapşırığı əsasında işlərin yönləndirilməsi və icrasına nəzarət;
- Kargüzarlıq və ofis daxili işlər;
- Görüşlərin təşkili;
- E-mail və telefon zənglərinin cavablandırılması
- İş günləri 5 gün, saat 09:00-dan 18:00-dək
- Əmək haqqı: 600-800 AZN
Vakansiya ilə maraqlanan şəxslərdən CV – lərini hr@bsc-group.az elektron ünvanına Subject/Mövzu hissəsində “Köməkçi” qeyd etməklə göndərmələri xahiş olunur.
Oxşar vakansiya siyahısı:
İnsan resursları üzrə mütəxəssis
HR Team MMC İnsan resursları üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İnsan Resursları üzrə Biznes Tərafdaş
OBA marketlər şəbəkəsi İnsan Resursları üzrə Biznes Tərafdaş vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
İnsan Resursları şöbəsi rəhbəri
Saloğlu İnsan Resursları şöbəsi rəhbəri vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...