Ofis meneceri
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

İş barədə:

–  Şirkətin struktur bölmələrində və tabeliyində olan bölmələrdə vahid kargüzarlıq sistemini təşkil etmək;

– Şirkətin daxili və xarici korrespondensiyasının aparılmasını həyata keçirmək, fiziki və hüquqi şəxslərdən daxil olan müraciətləri qəbul etmək, qeydiyyata almaq və lazım olduğu təqdirdə aidiyyəti üzrə çatdırılmasını təmin etmək;

– Şirkətin sənəd dövriyyəsinin uçot-nəzarət işini təşkil etməklə sənədlərin dövriyyəsinə və icra müddətinə nəzarət etmək, icra müddəti başa çatmış sənədləri struktur bölmələrdən və şirkətin tabeliyində olan şöbələrdən tələb etmək, pozuntu halları barədə rəhbərliyi məlumatlandırmaq;

– İmzalanmış əmrləri, sərəncamları və digər sənədləri qeydiyyata almaq, saxlanılmasını və göndərilmə siyahısına əsasən çatdırılmasını təmin etmək;

– Sənəd qovluqlarının tərtibatı və uçotu, gələcəkdə arxivə lazımi səviyyədə təhvil verilməsi məqsədi ilə daxili və xarici korrespondensiya üçün ümumi nomenklatur-siyahısını tərtib etmək;

– Etibarnamələri hazırlamaq və onların qeydiyyatını aparmaq;

– Ofis işçilərinin dress code qaydalarına riayət etməsinə nəzarət etmək;

– Korporativ nömrələrin sifariş edilməsi, system üzərindən tariflərin yenilənməsi və limitlərinin təyin edilməsi əməliyyatlarını icra etmək;

– Ofisdaxili təsərrüfatın lazımi səviyyədə saxlanılması üçün əməli tədbirlər görmək;

– Şirkətin əməkdaşlarının ofis ləvazimatları, avadanlıq və digər zəruri ehtiyaclarla (korporativ nömrə, nahar talonu, uniforma və s.) təminatını həyata keçirmək.

Tələblər:

  • Yalnız xanım namizədlər;
  • Ali təhsilli olmalı;
  • Xoş görünüşlü və pozitiv olmalı;
  • Müvafiq vəzifə üzrə azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Komandada işləmə və yüksək idarəetmə bacarığı;
  • Məsuliyyət və punktuallıq;
  • Təşkilatçılıq bacarığı;
  • MS Office proqramlarında işləmə bacarığı.
  • Azrəbaycan dili-mükəmməl, rus və ingilis dili biliyi-mütləqdir.

 

İş şəraiti :

–  Əmək haqqı razılaşma əsasında təyin ediləcək;
–  Nahar və korporativ nömrə ilə təmin olunma;
–  İş rejimi: 6 günlük (şənbə günü qısa iş günü);
–  İş yeri: Bakı şəhəri

 

Xüsusi tələblər:

Yuxarıda göstərilən tələblərə uyğun olan namizədlər öz CV-lərini companthr@gmail.com elektron poçtuna göndərə bilər. Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində mütləq şəkildə göstərməyiniz xahiş olunur.

Qeyd: yalnız azərbaycan dilində göndərilən CV-lər dəyərləndiriləcək.

 

 

Oxşar vakansiya siyahısı:

İnsan resursları üzrə təcrübəçi (HR intern)

PRO CON İZO MMC İnsan resursları üzrə təcrübəçi (HR intern) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

PRO CON izo

28.03.2025 - Bakı

İnsan resursları üzrə kiçik mütəxəssis

GM Construction İnsan resursları üzrə kiçik mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

GM Construction

28.03.2025 - Bakı

İR üzrə Direktor

SuperToys MMC “İR üzrə Direktor” vakansiyası elan edir ...

Supertoys

13.03.2025 - Bakı