Qısa məzmun
Ə/h 800 AZN. “Davud Mamedov” Biznesin İnkişafı üzrə direktorun assistenti vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Yaxşı ünsiyyət bacarığı olmalıdır.
Müştərilər ilə iş:
- E-maillərin yoxlanılması,cavablandırılması (en,rus,az dillərdə)
- Müştərilərdən sifarişlərin qəbulu (email və ya telefon vasitəsi ilə)
- Müştərilər ilə bağlanılan müqavilələrin müzakirəsi.
- Müştərilərə təqdim edilən məhsul və ya xidmətlə bağlı yaranan problemlərin tez bir zamanda həll edilməsi, şöbələr ilə müzakirəsi,problemin və xətanın gələcəkdə baş tutması üçün təxirə salınmaz tətbirlərin görülməsi
- Data Base-in izlənilməsi, məlumatların vaxtında doldurulmasına dair nəzarət edilməsi
- Document Control-un müzakirəsi, RFX-lərin izlənilməsi, statusların müştərilərdə həftəlik soruşulması, qiymət təklifini müştəri tərəfindən qəbul edilməsi üçün maksimum səy göstərilməsi, müştəri tərəfində narazıçılıq olarsa bunun aradan qaldırılması üçün satış təmsilçilərin düzgün şəkildə yönləndirilməsi
- Müştərilərin siyahısın 3 aydan bir incələnməsi, satış təmsilçiləri ilə müzakirə, lazımı görüşlərin təşkil edilməsi
- Müştəri məmuniyyətinin ölçülməsi üçün nəzərdə tutulan Şirkətin Qiymətləndirmə Forması-nın tətbiq edilməsi.
Təchizatçılar ilə iş:
- Təchizatçılar və digər xidmət göstərən şirkətlərin seçilməsi, danışıqların aparılması, qiymətlərin alınması və sifarişlərin verilməsi
- Stokun izlənilməsi. Mütəmadi tələb edilən avadanlıqların vaxtında sifarişi/ xarici təchizatçılara göndərilməsi
3) Administrativ işlər: - Şöbələr ilə iclasların keçirilməsi, gündəlik işlərin müzakirəsi, zəif tərəflərin aradan qaldırılması üçün qərarların verilməsi
Şirkət adından rəsmi məktubların tərtibatı - Keyfiyyət menecmenti sistemi və İSO 9001:2000 standartı tələblərinə və əməyin mühafizəsi qaydalarına və normalarına əməl edilməsi.
- SMM üzrə tapşırıqların verilməsi , reklam xarakterli məhsulların hazırlanması(buklet,kataloq,flyer və s.)
Biliklər və bacarıqlar:
- Dəqiqlik və detallara diqqət;
- Güclü təşkilatçılıq bacarığı;
- Yaxşı ünsiyyət bacarığı;
- Analitik bacarıq, tənqidi düşünmək və mühakimədən istifadə etmək bacarığı;
- Yüksək motivasiyalı və təşəbbüskar olması:
- Iş planlaşdırmasının əsas prinsipləri bilmək;
- Davamlı olaraq peşəkar səviyyəni artırmaq;
- Vəzifələri vicdanla yerinə yetirmək;
- Kommersiya sirlərini qorumaq
- MC Office üzrə yaxşı biliklər;
- Adobe Photoshop,Adobe Acrobat
- Azərbaycan , ingilis , rus dilində sərbəst səviyyədə olması.
- Təhsil və təcrübə:
- Bakalavr və ya magistr dərəcəsi;
- Tələb olunan sahədə ən azı 5 il iş təcrübəsi üstünlükdür;
- Cins –qadın
Əmək haqqı (net): 800 AZN +mükafat(işçinin gördüyü işinə əsaslanaraq)
Oxşar vakansiya siyahısı:
Bank Respublika ASC Məhsul sahibi (Product owner) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Perla mebel Goran mağazasına uçotçu vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Barkod Electronics Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Regency Consulting and Tax Solutions MMC Aparıcı mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Regency Consulting and Tax Solutions MMC Kiçik - Mühasib vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Hajigabul Poultry Farm Company Audit Üzrə Mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Zivar Restoranı Kassir vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Zivar Restoranı Mühasib (Restoran) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Expressbank ASC Risklərin İdarə edilməsi Departamenti, Kreditlərin monitorinqi şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
“Rabitəbank” ASC Marketinq Departamentinin Kartmane və Partnyorlarla iş şöbəsində Baş mütəxəssis/ Ekspert vəzifəsinə işə qəbul elan edir. ...
Expressbank ASC Risklərin İdarə edilməsi Departamenti, Kreditlərin monitorinqi şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Bank Respublika ASC Mikro kredit üzrə kiçik kredit mütəxəssisi (Sumqayıt filialı) vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir ...