Administrativ işlər üzrə köməkçi
vakansiya — 2025

Şirkətlər üçün:

Elan sifarişi:
elan@offer.az
Reklam sifarişi:
reklam@offer.az

Qısa məzmun

Norm OJSC Administrativ işlər üzrə köməkçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.

Tələblər:

  • Müvafiq və ya oxşar sahədə ali təhsil
  • MS office proqramlarından yaxşı səviyyədə istifadə bacarığı
  • İnglis dilinin orta səviyyədə biliyi
  • Əlaqədar sahə üzrə minimum 1-2 il iş təcrübəsi

Tələb olunan kompetensiyalar:

  • Müştəriyönümlülük
  • Əməyin mühafizəsi qaydalarından xəbərdar olma
  • Bütövlük
  • Yenilikçilik

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Şirkətin nəqliyyat vasitələrinin və avadanlıqlarının yanacaq ilə təmin edilməsi
  • Yeməkxanada işçilərin siyahısının hazırlanması və hesablanması
  • PR yaradılması və idarə edilməsi, tələb olunan mallar barədə siyahının hazırlanması
  • Şirkətin nəqliyyat vasitələrinin dövri və cari texniki xidmətinə nəzarət
  • Zavod ərazisinə lazımi miqdarda su sifarişi, ərazidə toplanmış tullantıların daşınması
  • Nəqliyyatın idarə edilməsi, sənədlərin çatdırılması və nəqliyyatla bağlı digər fəaliyyət növləri
  • Ofis sahəsinin təmizlənməsinin təşkili, yararsız parçaların sifarişi
  • Simsiz radio sistemini idarə etmək, onları təmirə göndərmək.
  • Siyahısı olan sifariş edilmiş ofis mallarının alınması və yoxlanılması, ofis mallarının işçilərə gündəlik paylanması.
  • Bütün nəqliyyat vasitələri üçün icazə kartlarının hazırlanması
  • Xaricdən gələn qonaqların yaxınlıqdakı qəsəbədə yerləşdirilməsi və onların nəqliyyatla təchizatı.
  • Avtobuslarla daşınan işçilərin sayının idarə edilməsi və marşrutların optimallaşdırılması.
  • Podratçılar üçün avtobuslardan istifadə üçün icazə kartlarının hazırlanması.
  • Ofis və inzibati binalarda istilik və soyutma sistemlərinə nəzarət və problemlər haqqında hesabat.
  • Fitness zalı, sarğı və ilk yardım məntəqəsində yaranan problemlərə nəzarət və aradan qaldırma.
  • Xidmət avtomobillərinin yuyulma cədvəllərinin tərtib edilməsi və müvafiq fəaliyyətə nəzarət
  • Xidmət avtomobilləri və avadanlıqları haqqında məlumatların dövri qeydləri (yürüş, istifadə, nasazlıq hesabatları)
  • Administrativ bölmənin sənəd dövriyyəsinə ümumi nəzarət (bütün prosedur sənədləri, qəbul-ötürmə aktları və s.)
  • Subpodratçı təşkilatlardan şikayətlərin qeydiyyatı və onların müvafiq ünvanlara vaxtında göndərilməsi

CV-ni müraciət etdiyiniz vəzifənin adını məktubun mövzu xanasında qeyd etməklə e-mail ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

CV-lərin təqdim olunması üçün son tarix: 05.08.2024

Oxşar vakansiya siyahısı:

800 — 1000 ₼
Loyallıq üzrə mütəxəssis

AzəriMed QSC Loyallıq üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

AzəriMed QSC

14.02.2025 - Bakı

İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis

Mətanət A İşə qəbul üzrə baş mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Mətanət A

13.02.2025 - Bakı

500₼
Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı

AzəriMed QSC Təlim və motivasiya üzrə əməliyyatçı vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

AzəriMed QSC

12.02.2025 - Bakı

İR üzrə Direktor

Super Toys İR üzrə Direktor vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Super Toys

11.02.2025 - Bakı

500₼
Операционист, в отделе Мотивации и Обучения

https://qlor.me/m6z3057ndc Təsvir Обязанности: • Подготовка соответствующих баз данных по обучению; • Выпо ...

AzəriMed QSC

11.02.2025 - Bakı

İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi

Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Kadrlar şöbəsinin mütəxəssisi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...

Xalq Bank

06.02.2025 - Bakı