Qısa məzmun
Ə/h razılaşma yolu ilə. AccessBank Arxivçi vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. Komandada işləmək bacarığı olmalıdır.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Filiallardan gələn sənədlərin Mərkəzi Arxivə yerləşdirilməsi;
- Sorğuların icrası və cavablandırılması;
- Sənədlərin verifikasiyası və Arxivdə yerləşdirilməsi;
- Sənədlərin filiallar üzrə bölüşdürülməsi;
- Sənədlərin məhvedilməsinin icrası.
Tələblər:
- Orta ixtisas və ya Ali təhsilin olması;
- Şəhəri yaxşı tanımaq;
- Nizam-intizamlı, məsuliyyətli, işində dəqiq olmaq;
- Komandada işləmək bacarığı.
İş haqqında məlumat:
- Azərbaycan dilini əla səviyyədə bilmək;
- Xarici dil biliyi: Rus və ingilis dili arzuolunandır;
- Microsoft Office proqramlarını yaxşı bilmək;
- Detallara qarşı diqqətlilik;
- Komandada işləmək bacarığı.
Qeyd: Arxiv Sumqayıt şəhəri, Saray qəsəbəsinə yerləşir
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını 17 Dekabr 2020-ci il (daxil olmaqla) tarixindən gec olmayaraq cv@accessbank.az elektron ünvanına göndərə bilərlər.
Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
Oxşar vakansiya siyahısı:
Azərbaycan Dəmir Yolları Əməyin mühafizəsi üzrə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...
Mətanət A şirkəti Direktor assistenti vəzifəsi üzrə vakansiyasını elan edir ...
Xalq Bank İnsan Resursları və İşlər İdarəsinin Katibliyinin / Bakı filiallarının katib - referentivəzifəsi üzrə vakansiya elan edir. ...